Atenție! Termenul limită pentru înscrieri este 5 mai 2018.

  • PASUL 1

    Descărcați șablonul de completare al abstractului de aici:
    ȘABLON_ABSTRACT_SESIUNEA_ȘTIINȚIFICĂ_STUDENȚEASCĂ

  • PASUL 2

    Descărcați formularul de acord ce trebuie completat de profesorul/ profesorii coordonatori ai lucrării științifice – care semnifică acordul acestora pentru înscrierea și prezentarea lucrării în cadrul Sesiunii Științifice Studențești.
    Atenție! Acesta va trebui scanat și atașat în formularul de înscriere (PASUL 7)

    FORMULAR_ACORD_COORDONATOR_SESIUNEA_COMUNICĂRI_ȘTIINȚIFICE_ STUDENȚEȘTI

  • PASUL 3

    Descărcați declarația pe propria răspundere ce trebuie completată de autorul și, după caz, coautorii (studenți) ai lucrării științifice – care semnifică faptul că lucrarea ce va fi prezentată în cadrul Sesiunii Științifice Studențești nu reprezintă un plagiat.
    Atenție! Aceasta va trebui scanată și atașată în formularul de înscriere (PASUL 7).

    DECLARAȚIE_PE_PROPRIA_RĂSPUNDERE_AUTOR_SESIUNEA_ȘTIINȚIFICĂ

  • PASUL 4

    Deschideţi documentul word pe care l-aţi descărcat la PASUL I
    Se poate deschide cu orice versiune de Microsoft Word ( versiunile 2003, 2007, 2010, 2013, 2016);

  • PASUL 5

    Redactaţi documentul cu rezumatul lucrării dumneavoastră.

    Atenţie! Acesta nu trebuie să depăşească pagina şablonului. În caz contrar lucrarea va fi refuzată. De asemenea nu trebuie schimbat fontul sau dimensiunile ( Times New Roman, 11).

    Pentru o editare uşoară tot ce trebuie să faceţi este să ştergeţi „XXXXXX-urile” şi să scrieţi rezumatul lucrării dumneavoastră. Vă rugăm nu modificaţi nimic altceva din document.

  • PASUL 6

    Salvaţi documentul cu numele dumneavoastră și titlul lucrării (exemplu : Popescu_Ion_titlul lucrării).

  • PASUL 7

    Completaţi formularul din dreapta cu datele dumneavoastră corecte şi complete.

    Atenţie! Trebuie încărcate următoarele fișiere : Abstractul lucrării științificeformularul/formularele de acord și declarația/declarațiile pe propria răspundere .

    Pentru a încărca şi trimite fișierele cerute este necesar să daţi click pe butonul „Selectați fișierele” și să alegeţi din calculator fişierele cerute.

    Pentru a finaliza înscrierea este necesar să dați click pe butonul „Trimite cererea de înscriere”. Vă va apărea un mesaj care va confirma înscrierea dumneavoastră.

FORMULAR DE ÎNSCRIERE

„Ne pare rău. Termenul pentru înscrierea în cadrul Sesiunii Științifice Studențești „MED UGAL” s-a încheiat. Pentru detalii contactați coordonatul de proiect: Daniela Mihalcia (SSMG) - 0784 107 978. Mulțumim pentru înțelegere!”